Gönderen Konu: Sakarya Universitesi Mühendislik Fakültesi  (Okunma sayısı 32686 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tricky

  • Bakınan Üye
  • **
  • İleti: 45
  • Site puanı: 0
Ynt: Sakarya Universitesi Mühendislik Fakültesi
« Yanıtla #100 : Ağustos 21, 2010, 11:17:15 ÖS »
Varmı Jeofizik okuyan ? :D

Çevrimdışı Arthas

  • Arthas
  • Tanrı Misafiri
  • *
  • İleti: 23
  • Site puanı: 0
Ynt: Sakarya Universitesi Mühendislik Fakültesi
« Yanıtla #101 : Eylül 02, 2010, 08:02:52 ÖS »
hazırlığı bende okumucam ya World Of Warcraft oynuyorum 4 yazdır bütün ingilizcemi ona borcluyum valla liselerdeki dil eğitimi artık çok vasat,ve kimle konustuysam konusayım hazırlık okuyanlar hayatlarının en kayıp senesi olarak anlatıyorlar.onun için direk geçiş yaptım ama 1. sınıfta verilen mesleki ingilizce derslerinden muaf olmak için sınava gelicem
No king rules forever my son.   !

Çevrimdışı Arthas

  • Arthas
  • Tanrı Misafiri
  • *
  • İleti: 23
  • Site puanı: 0
Ynt: Sakarya Universitesi Mühendislik Fakültesi
« Yanıtla #102 : Eylül 02, 2010, 08:03:32 ÖS »
makine müh kazanan arkadaslar varmı aramızda? ben iö kazandım
No king rules forever my son.   !

Çevrimdışı aslii

  • Tanrı Misafiri
  • *
  • İleti: 7
  • Site puanı: 0
Ynt: Sakarya Universitesi Mühendislik Fakültesi
« Yanıtla #103 : Eylül 25, 2010, 10:18:40 ÖS »
gıda mühendisliğinde teknik resim dersinin nasıl bi etkisi bulunuyo bilgisi olan varmı??

Çevrimdışı BuRaK3242

  • milano BB
  • Tanrı Misafiri
  • *
  • İleti: 8
  • Site puanı: 0
Ynt: Sakarya Universitesi Mühendislik Fakültesi
« Yanıtla #104 : Eylül 26, 2010, 02:19:46 ÖS »
bnde endstri müh kzandım 1.  snftaym hftasnları flan takılmak isteynler msj atsn bi zahmet :deli:

Çevrimdışı mrk.mcan

  • Tanrı Misafiri
  • *
  • İleti: 3
  • Site puanı: 0
Ynt: Sakarya Universitesi Mühendislik Fakültesi
« Yanıtla #105 : Temmuz 18, 2011, 06:49:47 ÖS »
muhendıslık fakultesınde sınavım var. yaz okulu vizesi. M-7 blok diyor tam olarak nasıl ulaşıcam oraya?

Seo4Smf Tagleri:
 


Facebook Comments